Wah,gantang-gantang bosko....?




Mempamerkan sebahagian pemain SKPB FC bersama manager berasal dari sarawak.Manager kami ini bakal-bakal menderma penghadang padang yang bernilai lebih kurang RM2juta.C james setakat ni baru melabur rm2 ringgit sahaja.Itu cerita pentadbiran kelab.
Apa yang penting team c strike 12 tahun dibelasah teruk oleh kemunculan seorang defand terbaik.Bukan main hebat dia beraksi petang tadi...walau pun begitu oleh kerana kehabisan nafas..nafas simpanan pun habis sudah terpaksa jadi kapper.Disanalah team kami bolos.Tapi tak apa inda menjejaskan point baru 1 gol berbelas 8 gol.
Penjaring terbanyak petang tadi c paha putih dan dibantu oleh sorang pemain muanad kira macam pemain simpanan mr adot gelarannya.
Mr adot ni diam-diam ubi bah..ini hari dia membelasah betul...macam disimpan-simpannya tenaganya kalmarin.
Setakat ini defand tidak naik ke atas masih dipegang oleh mr ling.Bakal-bakal mengganti c rashid.Jaga u ling ha u betul kutuk c rashid.c sapar pula tadi macam inda dapat menjaring habis dijaga oleh c ling.memang hebat u ling.
OK kita borak-borak lagi...

2 ulasan:

strika 12 Thn said...

ok, juga ba ini team kalo ditengok sekali pandang tapi kalo sdh lama2 ditengok mcm team ragbi dari Samoa je, sebab banyak yang gendut dan membawa beban babat yang bukan calang-calang jadi sebelum kita adakan perlawanan persahabatan ari minggu ni lawan smk 2, semua pemain diminta menurunkan berat badan sekurang-2 nya 5 kilo sorang arahan ketua pasukan (strika 12 tahun tu)

ibnurush said...

test komen ba

Golf Group Sandakan